Home » » Aku dan Adik, Cerekarama TV3 [2016]

Aku dan Adik, Cerekarama TV3 [2016]

Written By Unknown on 13 Sept 2016 | 8:38 am

Aku dan Adik TV3

Sinopsis Aku dan Adik

Hanif, seorang jejaka berusia 18 tahun sangat rapat dengan kakaknya Ira yang hanya tua setahun darinya. Mereka berasal dari kampung. Sejak kecil lagi, Ira ditatang bagai minyak yang penuh. Ira cantik, pandai dan dijangka dapat membantu keluarga mengubah hidup. Manakala Hanif pula selalu dianggap sebagai anak yang harus melakukan segalanya. Bukan ramai yang menyangkakan bahawa Hanif mampu mendapat keputusan yang cemerlang di Tingkatan 6 dan mendapat tempat di maktab perguruan. Ibu bapa Hanif sangat gembira dan memberikan wang simpanan kepada Hanif sebagai perbelanjaan di maktab. Namun pada hari yang sama, Ira pulang dengan sebuah berita buruk.

Pelakon Aku dan Adik Liyana Jasmay, Afieq Shazwan, Shahrul Nizam, Adam Lee, Fazlina Ahmad Daud.




Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Support : Tonton Drama | Google | Blogger | Facebook
2014 Blog Hiburan Semasa
Template Created by Creating Website Proudly powered by Blogger