Home » » Tonton Ye Ke?!

Tonton Ye Ke?!

Written By Unknown on 27 May 2015 | 12:34 pm

Ye Ke?! TV3

Sinopsis Ye Ke?!

Menggantikan Mentor Legend, program rakaman yang membincangkan tentang isu-isu serta gosip terkini artis jemputan tanah air akan dihoskan oleh 2 pengacara iaitu Ogy Ahmad Daud dan AG Hot FM. ‘Ye Ke?!’ merupakan kesinambungan daripada program ‘Melodi Raya’ yang turut dihoskan oleh pengacara yang sama tahun lepas.

Antara topik yang akan dibincangkan adalah Wedding of The Year, Hot Mama, Fesyen, Alam Mistik, Media Sosial, Gosip Percintaan, Perkahwinan atau Perkahwinan dan Impian (Kalau Boleh Saya Nak…). Bagi episod Hot Mama, Faezah Elai, Rozita Che Wan, Nabila Huda dan Dynas Mokhtar merupakan antara selebriti yang memeriahkan studio di mana mereka turut membawa anak mereka bersama.

Selebriti lain yang turut menjayakan program ‘Ye Ke?!’ termasuk Erra Fazira, Izreen Azminda, Amar Baharin, Awal Ashaari, Jihan Muse, Adlin Aman Ramlie dan ramai lagi. ‘Ye Ke?!’ menjanjikan sesuatu yang unik dan hebat bagi melengkapi malam minggu anda. Selain itu, telatah hos dan artis jemputan juga pasti akan mencuit hati penonton seisi keluarga.

TONTON YE KE?! EPISOD 10
TONTON YE KE?! EPISOD 11
TONTON YE KE?! EPISOD 12
TONTON YE KE?! EPISOD 13
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Support : Tonton Drama | Google | Blogger | Facebook
2014 Blog Hiburan Semasa
Template Created by Creating Website Proudly powered by Blogger