Home » » Gadis Kampung Paling Popular, Cerekarama TV3 [2016]

Gadis Kampung Paling Popular, Cerekarama TV3 [2016]

Written By Unknown on 19 Dec 2016 | 9:29 am

Gadis Kampung Paling Popular

Sinopsis Gadis Kampung Paling Popular

Sebuah drama romantik komedi musical yang berkonsepkan persahabatan, kekeluargaan, percaya diri, mengejar mimpi dan mencari cinta sejati antara Maya dan semua yang ada di sekelilingnya. Maya sangat suka menyanyi seorang diri.

Dia akan berhenti bernyanyi apabila ada sesiapa sahaja yang berdekatannya mahupun ibunya atau Khir . Dia sangat pemalu tetapi apabila dia menyanyi dia sangat bertenaga. Ibunya Cik Eton mahu Maya pergi ke bandar sebelum ia berkahwin dengan Khir ahli perniagaan kampung berdaya usaha.

Walaupun Khir suka Maya dia memberitahu Cik Eton yang Maya terlalu malu untuk menjadi isterinya. Dia mahu seorang isteri yang lebih berkeyakinan dan berdikari. Cik Eton dan Khir merancang untuk mendapatkan Maya pekerjaan di bandar.

Cik Eton membuat panggilan kepada rakannya Uncle Stevia. Maya mendapat pekerjaan dengan Uncle Stevia yang menguruskan sebuah butik perkahwinan. Uncle Stevia perkenalkan kepadanya Safida yang tinggal tingkat atas butik pengantinnya.

Lakonan Janna Nick, Acong Sweetchild, Daaim Jailani, Firdaus Nadxaman, Vicha SayWho. Terbitan Nuansa Production Sdn Bhd dan arahan @eyrahman.




Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Support : Tonton Drama | Google | Blogger | Facebook
2014 Blog Hiburan Semasa
Template Created by Creating Website Proudly powered by Blogger