Home » » Terlarang Sudah Rinduku, Azalea TV9 [2016]

Terlarang Sudah Rinduku, Azalea TV9 [2016]

Written By Unknown on 18 Jul 2016 | 8:17 am

Terlarang Sudah Rinduku TV9

Sinopsis Terlarang Sudah Rinduku

Drama Terlarang Sudah Rinduku mengisahkan Nina (Atikah Suhaime) dan Erin (Nina Iskandar) yang bersahabat baik tetapi kedua-duanya mempunyai personaliti yang berbeza. Erin terpaksa menumpang di rumah Nina setelah kematian ibunya. Keputusan peperiksaan Erin tidak baik mungkin kerana tertekan disebabkan ibunya meninggal dunia pada hari peperiksaan. Irshad (Amar Asyraf) sangat mencintai Nina dan sanggup melakukan apa sahaja untuk tunangnya, Nina. Namun Nina tidak pernah menghargai.

Disebabkan tugas, Irshad terpaksa berjauhan dengan Nina. Akibatnya, Nina telah mengambil kesempatan dan berlaku curang. Nina sering bersama Idham (Afzan A.Rahman). Segala kebaikan Irshad langsung tidak dipandangnya. Semakin lama Nina mula lupa diri dan hanyut dalam percintaannya bersama Idham. Sehingga dia sanggup memutuskan pertunangannya dengan Irshad.

Irshad kecewa dengan tindakan Nina. Erin menjadi tempat dia mengadu dan akhirnya dia mula jatuh cinta pada Erin. Melihat Irshad semakin rapat dengan Erin membuatkan Nina mula berdendam dan merancang untuk memusnahkan perhubungan mereka berdua.
Berjayakah perancangan Erin itu?

Drama Terlarang Sudah Rinduku dibintangi oleh Amar Asyraf, Atikah Suhaime, Nina Iskandar, Afzan A. Rahman, Azzahra Amad, Noor Albaniah, Kay Maria, Norhayati Taib dan Eilaa.

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Support : Tonton Drama | Google | Blogger | Facebook
2014 Blog Hiburan Semasa
Template Created by Creating Website Proudly powered by Blogger